Spalį atlikto DLC Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai atskleidė, kad įmonės klientų GCSI (Global Customer Satisfaction Index) indeksas, palyginus su 2015 m., išaugo 3 punktais ir siekia 86.
 
Bendras DLC paslaugų kokybės rodiklis –8,85 balo.  Šis rodiklis, kiek žemesnis nei 2015 m.(8,95), tačiau svyruoja tame pačiame lygmenyje kaip ir  anksčiau (2014  m. – 8,74,  2013 m. – 8,52)
 
Pagrindinė priežastis, kodėl klientai renkasi DLC paslaugas – geras kainos ir kokybės santykis – išlieka nuo 2013 m.
 
Augo Duomenų centrų sutartinių įsipareigojimų laikymosi, Duomenų centrų aptarnavimo, Techninio personalo įvertinimai. Aukščiausiai vertinamas Pagalbos tarnybos darbas.
 
23 proc., lyginant su 2015 m., padaugėjo klientų, kurie nedvejodami pratęstų ar norėtų pratęsti sutartį su DLC.
 
30 proc. padaugėjo manančių, kad Klientų aptarnavimo kokybė per 2016 metus pagerėjo.
Nebuvo nei vieno kliento, kuris nerekomenduotų DLC paslaugų kitiems.
 

Savitarnos sistema klientams