Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“ toliau grynina savo veiklą – inicijuojamas „Duomenų logistikos centro“ – vienos moderniausių IT ir telekomunikacijų bendrovių Baltijos regione, teikiančių duomenų perdavimo bei duomenų centrų paslaugas, pardavimo procesas.

Pasak „Lietuvos energijos“ generalinio direktoriaus ir valdybos pirmininko  Daliaus Misiūno, jau porą metų įmonių grupė eina veiklų išgryninimo keliu, atskirdama jai nebūdingas veiklas ir visą dėmesį sutelkdama į pagrindines: energetikos plėtrą, vystymą ir modernizavimą. „Duomenų logistikos centro“ pardavimas - logiškas ir apsvarstytas žingsnis. Gavus lūkesčius atitinkantį pasiūlymą,  pardavimo procesą tikimasi užbaigti iki 2017 metų vidurio.  

„Tiek Europoje, tiek pasaulyje  stebima IT paslaugų teikėjų konsolidavimo tendencija, kuomet IT kompetencijos jungiasi, konsoliduojasi, kad verslui galėtų pasiūlyti kompleksinius sprendimus. Taip atsiranda daugiau galimybių teikti integruotas  IT paslaugas, o  įmonei – daugiau augimo ir tobulėjimo galimybių. „Duomenų logistikos centras“  yra  vienas  rinkos lyderių šioje srityje, todėl jaučiamas susidomėjimas įmonę įsigyti.  Gautas lėšas „Lietuvos energija“ galės investuoti į  pagrindines energetikos veiklas“, - sako D. Misiūnas.

Duomenų logistikos centras valdo vieną efektyviausių duomenų centrų regione „DataINN“, kurio projektui ir veikiančiai infrastruktūrai „Uptime Institute“ 2014 m. suteikė „Tier III“ patikimumo lygio sertifikatą. Taip pat įmonė valdo dar keturis duomenų centrus  Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Alytuje. Įmonės duomenų centruose telpa 279 serverių spintų, kuriose iš viso galima sutalpinti apie 10 000 serverių.

Kartu su partneriais įmonė valdo tarptautinį duomenų perdavimo tinklą „Baltic Highway“, į vientisą optinį ryšį jungiantį Taliną su Frankfurtu bei didžiausią ir ilgiausią optinį duomenų perdavimo tinklą Baltijos šalyse – „Baltic Optical Network“. Visų bendrovės valdomų tinklų ilgis siekia 12,000 km, o pralaidumas – 10 Tbit/s.

 „Duomenų logistikos centro“ paslaugomis naudojasi bankai, ryšių operatoriai, didieji interneto paslaugų, debesų kompiuterijos paslaugų teikėjai. Klientų pasitenkinimas įmonės teikiamomis paslaugomis nuosekliai auga, spalį atlikto Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai parodė, kad įmonės klientų GCSI (Global Customer Satisfaction Index) indeksas siekia 86 balus ir yra vienas aukščiausių IT paslaugų srityje.

Savitarnos sistema klientams